Un exemplu de profesionalism

Posted: April 17, 2013 by zarionuandzarionu in De pe plaiul mioritic
Tags: , , ,

rigoletto-debuturi-slide_460_320

Imi vine mareata idee sa opera. Nu browserul, ci aia de se joaca pe scena, cantata pe gura. Si intru pe site si surpriza: desi nu ar castiga in curand vreun concurs de frumusete, este bine structurat, cu desgn decent si usor de folosit. Deci se poate zice mintea mea in capul ei.

Browsez pe acolo, gasesc ce spectacol vreau sa vad, ma uit si la bilete, si la preturi, si vad ca se pot cumpara si online. Doar ca am cardul in alta parte decat sunt eu. Asa ca dau o fuga personal sa cumpar bilete.

Imbracat in jeans, tenesi, tricou polo si un sacou casual dau o fuga pana la Opera Nationala. Vedeti un pic mai tarziu ce legatura aure tinuta cu toata povestea.

Ajung la opera, cu 10 minute inainte sa se deschida casa de bilete (doar au site, stiam ce program au). Si cum batea un vanticel de primavera zic sa intru inauntru, sa nu astept in frigulet 10 minute.

So, intru pe usa si ma intampina un tinar, de la firma de paza Scorseze dupa cum scria pe ecuson. Imbracat intr-un costum decent, pe masura lui, cu pantofi lustruiti si tinuta corespunzatoare. Intr-o engleza fara cusur si fara pic de accent de Romania imi spune “Hellow Sir, are you here to buy tickets?” Usor amuzat ii raspund tot in engleza ca da. Imi spune ca abia peste 10 minute se deschide casa de bilete, dar ca intre timp pot astepta in librarie. Si daca am intrebari sau daca ma poate ajuta cu ceva il gasesc acolo. Hmm, deci se poate zic din nou. Bravo Scorseze!

Cat ma uitam prin vitrine mai intra un domn, apoi o doamna. Sunt intampinati la fel de amabil, li se comunica si lor ca in curand se deschide casa de bilete, dar cu ei vorbeste in romana.

Ajunge si casiera, deschide biroul, ma intampina cu un salut politicos si ma intraba cu ce ma poate ajuta. Ii spun, cumpar biletele, toata treaba dureaza fix 30 de secunde. Achit, iau biletele, imi multumeste ca le-am cumparat si imi ureaza vizionare placuta.

La iesire ma asteapta din nou domnul de la paza. Isi cere scuze ca m-a abordat in engleza, imi spune ca paream strain si de aceea. Imi ureaza si el vizionare placuta si o zi buna.

Hai ca se poate! Asta este impresia cu care am plecat de acolo. Ii felicit pentru professionalism si seriozitate, atat pe angajati cat si pe managerul operei. Am ramas placut surprins si impresionat de toata treaba. Tot ce mi-as dori este ca toti cei ce lucreaza cu publicul sau cu clientii, atat din administratia publica dar mai ales din mediul privat sa ia exemplu.

Bravo, jos palaria. Imi doresc mult mai mult sa laud decat sa critic, doar ca am foarte rar ocazia.

Revin cu impresii dupa spectacol, nu doar pentru prestatia artistica ci si pentru spectatori.

Comments
  1. pbulea says:

    o fi vrut sa faca misto de tine si nu se astepta sa stii engleza :)))

  2. melcuviclean says:

    gata?, v-ati facut oameni seriosi si nu mai scrieti prostii pe blog ? 🙂

Leave a Reply

