Mama prostilor e mereu gravida…reloaded

Posted: July 12, 2011 by zarionuandzarionu in De pe plaiul mioritic
Tags: , , , , , , ,

Pentru ca s-a votat cu o majoritate coplesitoare de 3 la 1 seria despre prosti continua cu o noua povestire. Deci pentru cei ce nu au citi partea 1 si partea 2 va spun de pe aum ca nu ati pierdut nimic e mega important sa le cititi. Deci sa purcedem fix la exemplul 3.

Ex. 3: Intr-o seara ne intorceam de la beutura si ne era putin foame. Adica putin mai mult. Adica eram lesinati, ce sa mai zic. Si ne vine ideea miraculoasa: sa ne oprim la Maverick ca tot au saorma ultra buna si oricum la ora aia nu avea nimeni chef sa gateasca si nici de asteptat dupa pizza nu aveam chef. Si oricum saorma de la Maverick e ultra-mega-super-delicioasa. Deci ne oprim. Si mergem cu ploi torentiale in gura la baiatu’ de lua comenzi. Ce se gandeste mintea mea in gandul ei: sa nu imi iau saorma ca oricum e destul de tarziu si daca o iau o si mananc si sincer 7000 de catralioane de calorii la ora aia numai bine nu imi faceau. Deci zic sa ma pacalesc cu un hamburger ca e mai light. Si ii zic lu baiatu de la casa ca vreau un cheeseburger dublu (light da?). Zice ca 10 minute si zic ca mnah, e ok. Astea 10 minute au trecut extrem de greu uitandu-ma la amicii care infulecau de zor la saorme care au fost gata in fix 34.86 secunde de la comanda. Brusc aud miraculosul: ce sa fie in hamburgher? Zic ca ketchup picant, castraveti murati si ceapa. Asta de la saorma se scarpina in cap cu mana cu care trebuia sa imi puna cepa in hamburgher si imi zice ca nu se poate ceapa in megasandvis. Io zic ca se poate pe motiv ca vreau eu, da’ intreb totusi de ce nu s-ar putea. El zice ca asa e reteta si ca nu pune. Io zic sa puna ca reteta e cum vreau eu sa fie si ca mie imi place ceapa in hamburgher si deci sa puna. El zice ca nu, si se apuca sa puna cartofi pai, ketchup si castraveti si zice tzanspe lei. Eu ii zic ca nu am zis nimic de cartofi, sa ii scoata si sa puna ceapa. NU!!!. DOMLE, ASA E RETETA, IO ASA IL FAC se apuca asta sa urle la mine. Zic, OK, sa ai pofta la mancat hamburgher, ma intorc si plec. Amicii mei de la masa cu umbreluta radeau de se amuzau pe ei. Asta nimic, iese din dugheana cu hamburgheru in mana si imi zica ca am comandat, tre sa platesc si ca pot sa il si arunc daca nu imi place ca nu il intereseaza pe el. Zic nu amice, plateam ce am comandat. Da’ tu ai facut cum ai vrut tu asa ca sa faci ce doresti cu el. Ba dintr-un impuls de bunavointa ii zic ca sa rezolvam amiabil: sa scoata dracului cartofii de acolo si sa imi dea 3 felii de ceapa ca le pun eu daca el nu vrea. Zice ca nu doreste. Sta si se uita putin la amicii mei care deja nu mai radeau si se gandeste ca cel mai sigur ar fi sa se duca inapoi in establishment si sa se lase pagubas ca bani de la mine pe sandvis nu mai vede.

Amuzant este ca la ceva vreme am fost iar la Maverick si s-a putut hamburgher cu ceapa (ca doar pentru prostia unuia nu era sa renunt la sursa mea preferata de mancare hipercalorica). Si mai amuzant este ca in seara aia m-am culcat nemancat si nervos pentru ca un putache cu simtul responsabilitatii s-a zgarcit la 3 felii de cepa in valoare de fix cativa bani doar ca sa imi strice mie o seara destul de placuta pana atunci. Si a mai si pierdut banii pe un cheeseburger dublu tot pentru fix cativa bani. Cum ar fi fost sa ma duc a doua zi pe acolo sa stau putin de vorba cu seful lui Putache sa vedem, el ce parere ar fi avut despre comportamentul angajatului sau? Si mai trist e ca sigur asta nu a inteles cu ce a gresit. Si pun pariu ca le-a povestit prietenilor lui la o bere cum nu a vrut un nemernic sa ii dea bani pe hamburgher pentru ca auzi tu: a vrut sa ii pun ceapa, hahahaha…. Si nu zic ca e numai vina lui, ci si a celor care l-au angajat pentru ca nu i-au facut un minim de instructaj despre discutia civilizata cu clientii si despre faptul ca atunci cand lucrezi in servicii, de orice fel ar fi ele, satisfactia unui client valoreaza mai mult decat 3 felii de ceapa care nu sunt in reteta.  Mnah, asa angajati avem, dintr-astia folosim, noroc ca sunt ieftini, prosti da’ multi…

Leave a Reply

