De ce e oamenii prosti?

Posted: July 6, 2011 by bullshit in De pe plaiul mioritic
Tags: , ,

Vorbeam zilele trecute cu Zarionu despre faptul ca ne enerveaza oamenii prosti.

Am picat amandoi de acord ca nu ne-am nascut unde trebuie. De ce? Pentru ca avem pretentia absolut ridicola: Daca eu pot, tu de ce nu poti? Sa dam doar cateva exemple:

-in trafic: eu ma incadrez cum trebuie pe o banda ca sa nu blochez traficul si intersectia. tu de ce nu poti?

eu las RATB_ul sa se bage in fata mea, de vii tu cu BMW-ul tau sa tai fata la autobuz si sa-ti bati pula de mine ca  am avut bun simt sa las autobuzul sa se incadreze cum trebuie si sa-si continue drumul? E greu sa te gandesti ca, poate daca nu ai fi tu idiot si inca 10 ca tine la fel de idioti, sau, mai idioti, oamenii din autobuz ar ajunge mai repede la destinatie?

– la munca: daca eu imi sparg capu sa imi fac treaba, alerg, ma zbat, de ce vii tu sa freci pula si sa te pisi astfel  si pe munca mea?

– pe strada: daca eu nu arunc gunoaie pe jos si incerc sa fiu o prezenta neglijabila pe strada, tu de ce ma obligi sa ascult muzica ta si sa calc pe coji de seminte?

In conditiile in care oamenii din jurul nostru nu vor sa invete bunul simt, cum putem sa avem pretentia ca adolscentii, copii acestor oameni sa invete destul de mult incat sa treaca de BAC?

Comments
  1. zarionuandzarionu says:

    Mah, eu zic sa se introduca testul ala bazic de IQ cum am discutat: daca nu stii cat face 7×8 nu ai voie sa te inmultesti. Si cand zic inmultesti adica sa te futezezi fara contraceptie. Traiasca filmul Idiocracy ca e pe bune. Se intampla deja in Romanica…

    PS: cine nu stie ce e Idiocracy vede aici: http://www.imdb.com/title/tt0387808/
    PS2: mai Bullshit, da un google la “very stupid people”, selecteaza imagini, ia prima poza si bag-o la inceputul postului, ca arata ca un post fara poza postul tau fara poza….

Leave a Reply

