Angajati exemplari

Posted: June 28, 2011 by zarionuandzarionu in Critici
Tags: , , , , , ,

Stirile ProTV a preluat de la Libertatea care a preluat de la BestJobs care a preluat prin chestionar de la utilizatori urmatoarea stire: Top 10 ilegalitati la locul de munca. In continuare trecem prin ele succint, cu comentariile de rigoare ca altfel nu se poate:

  1. Statul aiurea pe net (eu aici puneam furat cu nesimtire banii firmei). Buuun, deci nu e voie la munca sa „cartea cu fete” si chat cu amicii si siri din sport? Pai si ce ar trebui sa fac cand e plecat seful?
  2. Scuze false pentru intarzierea la birou. Pai si ce ar trebui sa-i zic lu’ sefu’ ca am fost in pauza de sex (aka ma fute o lene…) sau ca am preferat sa dorm doua ore in plus si sa-l ascult pe el tipand cinci minute decat sa vin la program?
  3. Asumarea unor merite pentru munca altcuiva. Aici nu sunt de acord. Adica am facut spelling si am mai corectat pe acolo, ca doar nu era sa dau materialul brut, deci am muncit, deci nu e munca altcuiva, DA?!?!?!
  4. Lipsa pe motiv de boala cand de fapt problema e… lenea. Pai daca erau 11 luni de concediu si una de munca veneam cu asa mare drag la servici… Si in plus lenea e o boala de fapt, am citit eu in studiul unor cercetatori britanici.
  5. Insusirea unor produse care apartin companiei. Ca doar nu se refera la toate chestiile alea gratis de pe biroul meu cum ar fi pixuri, hartie, dosare, capse, perforator, etc. Pai ce alea erau de folosit la birou? Sa stau pe net cu ele sau ce?
  6. Declararea unor cheltuieli in interes de serviciu mai mari decat in realitate. Adica te duci la carciuma, bei pana te pui in cap cu amicii si dupa aia ceri factura pentru 21 de supe de pui si le decontezi pe protocol? Da’ ce, a facut cineva vreodata asa?
  7. Comandarea unor produse pe banii companiei. Aici chiar nu stiu la ce se refera. Si jur ca nu am mancat usturoi azi, ce, imi miroase gura?
  8. Comportament neetic fata de colegi. Acu si etica asta e invers proportionala cu lungime fustei secretarei sau cu marimea decolteului. Si ce daca ma mai inspir de la colegi, pana la urma de ce sunt platiti, nu sa muncesca? Ce, e vina mea ca ne-a venit aceiasi idee in acelasi timp si el tasteaza mai repede decat mine? Si daca nu vrea sa ii cotrobaie nimeni prin computer de ce nu-l paroleaza cand iese la tigara?
  9. Lansarea de zvonuri false despre colegi. Ete false o pula… By the way, v-am zis ce i-a zis Gheorghe lu’ sefu?
  10. Furnizarea de informatii confidentiale fata de companiile concurente. Pai eu nu as numi-o furnizare. Ca daca iti dau bani pe ele se cheama vanzare. Pai de ce m-au angajat, nu sa vand?!?

Astea sunt preluate din interviuri confidentiale de la candidatii la joburi. Pai de aia sunt candidati si nu angajati. Ca daca erau seriosi si muncitori aveau job si nu isi cautau acum.

Toti se vaita ca sunt platiti prost si ca ei muncesc si patronul firmei castiga foarte mult de pe urma lor. Pai si ce te opreste sa te faci patron?

Eu stau plecat de acasa 11 ore pe zi. Adica 2 pe drum si 9 de munca. Am si pauza de masa pentru cand am timp sa mananc. Dar nu ma vait de job. Eu am aplicat, ei m-au angajat, am fost de acord cu programul si cu salariul. De asta nu ma vait. Pentru ca am negociat cand m-au angajat. Si sunt platit cu salariu fix decent si cu comision substantial. Adica nu o frec aiurea la job pentru ca daca stau, stau pe banii mei. Si multi or sa ma injure dar tot o sa o spun: tara asta ar merge mult mai bine daca toti ar fi platiti la comision sau la norma. Adica la sfarsit de luna se trage linie: mai Gogule, cati bani ai produs tu luna asta? Si facem socoteala atat curentul, atat chiria la sediu, atat internetul, atat benzina, atat contabilul, etc. Cat ramane? X bani. Pai suma asta X o impartim asa: jumatate eu ca sunt patron si iti asigur tot ce ai nevoie sa faci bani si nu te pun sa vii de acasa cu pixuri sau ciocane sau oricare ar fi obiectul muncii si jumatatea ailalta sa o imparti tu cu statul Roman care iti ofera servicii medicale si pensie si bad management la nivel de conducere a statului. Sa vedem, cine mai sta degeaba? Cine mai troleaza pe bloguri si cine mai sta pe facebook? Si nu am scris postul asta pentru ca sunt patron caci nu este cazul, si nici nu o sa ma fac prea curand, dar inainte sa te vaiti ai salariu mic si muncesti mult, gandeste-te cat de mult muncesti de fapt? Si mai ales cat de productiv esti? Si ia in calcul ca omul ala si-a deschis business ca sa castige bani, nu ca sa iti creeze conditii de stat degeaba si asteptat salariu.

BY THE WAY, ESTI LA JOB CAND CITESTI ASTA?

Comments
  1. melcuviclean says:

    frățică, societatea asta e viciată, toată lumea ar trebui sa stea în rai cu pula mare la soare, să n-aibă bătăi de cap ca deadline-uri, toți să fie în formă fără să facă nimic, să fie toată lumea dășteaptă, să dispară femeile urâte, să fie Lamborghini, Ferari si Mustanguri parcate cu cheile în contact la fiecare colț de stradă spre libera folosință a celor care s-au plictisit de femei, băute și pokere…

    • zarionuandzarionu says:

      Daca gasesti dimensiunea paralela in care se intampla ce ai zis tu da si mie adresa de poarta stelara sau coordonatele de gps ale ei. Pana atunci eu imi bat capul cu angajati neseriosi…

      • Ciprian says:

        Las sefu…noi sa fim fericiti 🙂

        Salutari pe aceasta cale, nu am mai vb de mult, poate un starcraft 2 ceva in lan party 🙂 ca in vremurile de glorie 🙂

  2. zarionuandzarionu says:

    chiar saptamana trecuta am dat un stracraft dar ala vechi. Vb pe mess poate dam o retea.

Leave a Reply

