Strategiile politiei – cum sa nu gasesti rapitori

Posted: June 16, 2011 by bullshit in De pe plaiul mioritic
Tags: , ,

Acord cam multa atentie politiei in ultima vreme. Nu am nimic personal cu ei, dar nu pot sa ma abtin.

Ultima boacana a politiei este urmatoarea:

Undeva la inceputul lunii curente, o fetita din orasul Medgidia a disparut. La 3 zile a fost gasita in triajul CFR din acelas oras. Politistii au lasat-o cateva zile sa-si revina din soc, apoi au interogat-o si au aflat ca defapt fetita fusese rapita. Fetita a relatat ca a fost dusa intr-o casa cu mai multi copii de o nenea si un tanti cu ajutorul unei masini negre. Astfel, politistii nostri au ajuns  la concluzia ca au de-a face cu o retea de traffic de minori si ca fetita a fost eliberata din cauza mediatizarii cazului. Politistii mai spun ca fac demersuri sa descopere aceasta retea si sa o anihileze.

Acum, sa presupunem ca eu sunt rapitorul de copii. Am vazut ca tu, politist, cauti un copil rapit de mine. M-am speriat si l-am eliberat.  Acum, logic,ca  eu stau si astept sa ma descoperi si sa salvezi restul de copii pe care i-am rapit eu, pentru ca eu vreau parnaie. Daca tu vii la PRO-tv si te dai mare ca vrei sa ma prinzi, eu nu o sa caut o modalitate cat mai subtila de a ma face disparut, pentru ca eu vreau sa fiu prins. Mai mult, eu nu mi-am dat seama ca tu ai spus la tv ca ma cauti doar ca sa ma agit eu, sa fac o prostie. Deci o sa ma prinzi instant.

Puteti vedea articolul  aici.

Pace la curcani si minte la politisti!

Leave a Reply

