Cretinatati recente

Posted: August 14, 2010 by bullshit in Uncategorized

Dupa o lunga documentare pe 9 AM. ro jurnalistii profesionisti de la zarionandbullshit au aflat ca:

– Dan Diaconescu isi face partid. De ce oare? Pentru ca atunci cand a fost arestat de DNA le-a zis procurorilor: ” Baaa!! Eu am audienta mare! Daca nu ma lasati in pace, imi fac partid, ma fac presedinte, ii pun pe aia de la SPP sa o gaseasca pe Elodia, si pe voi va fac femei de servici (si la propriu si la figurat) la cel mai mare sediu TV din Romania!!!”

Cum s-a ratacit donatia lui Basescu? mai zice 9AM. Adica salariul pe care Bases si-l varsa lunar in fondul “Solidaritatea”. Deci ba, copilasi, eu cand nu am despre ce sa scriu sau sa comentez, nu o fac. Ce ar fi ca si voi sa scrieti despre ceva interesant? Nooo. Hai sa atacam imaginea lu Base’. Asa iese presedinte Diaconescu la urmatoarele alegeri si o gasim pe Elodia. Astfel vom fi fericiti!

– Astia de la 9 Am ne mai invata cum sa avem grija de noi dupa ce ne pisca capusa. Singuri. Toata lumea stie ca daca te musca o capusa, o poti ndeparta singur fara sa existe complicatii. Nu-ti ramane capul in piele,  nu se poate infecta si nu poti avea conplicatii.Doamne fereste sa mergi la un doctor adevarat. Mai bine pui niste benzina sau spirt peste ea ca pleaca singura.

pace la curcani!

Comments
  1. ion says:

    ai ramas in urma rau de tot… si talentul te-a parasit… du-te in vacanta, prin Antartica, ca tot este iarna pe acolo…

  2. kid2920 says:

    si cand mai zici si tu ceva interesant pe blogul asta abandonat?

Leave a Reply

