Viata suge si apoi mori…

Posted: June 12, 2010 by bullshit in scurta de sambata
Tags: , ,

Nu! Nu e chiar asa! Desi asta e una din replicile mele preferate, se pare ca nu e chiar asa.

Acum cateva zile am citit pe blogul lui visurat, un post in care el intreba: ce ai face daca te-ai trezi intr-un moment fara nimic? Tot ce ai avut, tot ce ai obtinut prin lupta cu viata pana  in acel moment…… a disparut.

Marturisesc ca ma gandeam ironic: Nu se poate frate! Daca ai grija de tine… si esti atent, e imposibil.

Mai are rost sa va spun ca la o saptamana de cand am citit acel post, m-am trezit intr-o situatie asemanatoare??

Am aflat ca viata iti da cate un sut de genul, exact cand te astepti mai putin.

Eu m-am trezit fara serviciu. Mai exact, am fost dat afara. Mi-a picat fix ca un bolovan in cap, un  bolovan ce a fost aruncat de la 100 m inaltime. Pana in acel moment nu mi se mai intamplase asa ceva. Idea e ca nu ma asteptam sa fiu dat afara de la acel loc de munca, nici intr-o mie de ani.

Ce am facut? Simplu! Am luat-o de la capat. Exact in acea zi, cand am ajuns acasa m-am apucat de e-jobuit, si am avut norocul sa gasesc un post intr-o firma, chiar mai ok decat cel pe care l-am avut. Am avut mult noroc ce-i drept, dar am si mers pe ideea ”un sut in fund un pas inainte!” Am avut noroc ca am gasit in mine si in cei de langa mine puterea sa merg mai departe.

In saptamana ce a urmat, am incercat pe cat posibil ca la locul de munca de unde am fost concediat , “sa-mi las loc de buna ziua”.

Am reusit, desi chiar nu mi-a fost usor deloc.

Datorita catorva oameni din jurul meu, am trecut cu brio peste acest moment, si momentan, se pare ca a fost mai bine. Acest episod neplacut, mi-a dat si mai multa incredere in mine….

Viata e  o curva, sau un curv care se fute “neprotejat ” cu toti, si ne lasa apoi tot felul de boli venerice: neincredere, depresie, pesimism.

Tu cand te futi cu viata, cum te protejezi?

Pace la curcani!

Comments
  1. W says:

    Esti micutz 🙂 … o sa vezi ca nu e nici prima nici ultima data cand o sa iei sutu asta.. bravo tie ca ai trecut peste.. dar ia o vorba primita de mine de la un batran… cand ai ajuns la fund si ti-ai dat seama ca fund.. nu ai unde sa o iei decat in sus…

    Pace..

  2. bullshit says:

    corect….cam asta a fost ideea la mine:)

Leave a Reply

