Scrisorile lui Stanca

Posted: June 9, 2010 by zarionuandzarionu in De pe plaiul mioritic
Tags: , , , , , ,

Aseară mă întorceam spre domiciliu (Comuna Porumbalieră Prelungirea Ghencea). Nimic nou aici, însă, nush ce se întâmpla de eram deosebit de calm, ba chiar aș putea spune bine dispus. Și cum maimuța când nu are ce face se scarpină în fund să-și facă buba tot așa am zis și eu să iau nește hârtie igienică ziar gratis să mă pun la curent cu actualitațile, zic. Zis și făcut, adică iau un exemplar din Adevărul de Seară. Bla bla bla, criza gunoaielor, bla bla iPhone 4, nimic imortant. Și după aia îmi pică ochii pe “Scrisorile lui Stanca”. Mai exact scrisoare către Garcea. Toate bune și frumoase pana la următorul paragraf:

‘Altfel, treaz, eram gomos, ţepos, spirit constipat, cu gânduri graseiate. Ziceam că sunteţi de prost gust, monşer. Dar nu!, retractez, gândindu-mă că marele Creangă, a scris şi “Povestea poveştilor”‘ (Povestea pulii), sau “Ionică cel prost”.’

Mda, știu, blogul ăsta e mai plin de pule decât o traseistă de pe centură. Și atunci de ce mă atac că a scăpat o pulă mică în ziar? Păi e un ziar gratuit din care se distribuie zeci de mii de exemplare zilnic. Ba mai mult, articolul a fost preluat din Click care vinde sute de mii de ziare zilnic. Adică mai exact nu sunt pudic și nici lupul moralist dar nu m-i se pare chiar OK sa pui treaba asta intr-un ziar gratuit, de mare circulație. Și ne mai intrebam de unde învața copii să vorbească urât. OK, acum vine critica aia prin care o sa ziceți că și internetul e plin. Da, este. Și blogul ăsta este, dar exista o deosebire: internetul nu e gratis. Și chiar dacă ar fi, s-a inventat parental control. Și supravegherea părinților la ce fac odraslele pe net. Și dacă intră copii pe blogul ăsta nu îmi asum responsabilitatea pentru ce or să vadă ci le judec părinții pentru că i-au lăsat. Cred și susțin că accesul la internet a celor sub 16 ani ar trebui să fie filtrat de un program de parental control sau să se facă sub supravegherea părintilor. Internetul este pe cât de benefic, pe atât de nociv. Dar nu despre internet era vorba aici ci despre ziare. Așa că intrebarea mea este: cât de miserupist să fii angajatule de la ziar să scapi textul ăsta nu în una ci în 3 locuri distincte? Articolul integral poate fi citit aici.

Comments
  1. ba eu zic sa va apucati si voi de scris scrisori….
    Scrisori catre Adevarul de seara, si implcit catre Stanca. Toate ar trebui sa inceapa asa:
    Draga Stanca,
    Ia pula!!!! blalalblala bla i-a pula…….bla bla.

  2. Razvan says:

    Da… parerea mea: lumea oricum e un mare rahat(mai ales tarisoara noasta draga). Si sTANCA asta probabil scrie si el cu dictionarul pe masa si cu vre-un softulet moca de la google care sa il ajute sa se exprime artistic…

  3. Razvan says:

    Awaiting moderation?!! jos cenzura…

  4. zarionuandzarionu says:

    Sa fie libertate de exprimare zic. Jos canzura! Capul lui Moțoc vrem! (sau macar sa i se taie 10% din salariu)

  5. bullshit says:

    nu e cenzura, doar ca trebuie moderat daca nu ai mai postat comentarii pe acest blog pana acum. daca as sti cum sa-l scot l-as scoate:)

  6. eu says:

    stanca ,,,,,nu mai lua apararea la toate rapandulele si plesnitoarelesi pocnitoarele . vranceanu fiea-i a drakului ..nu este o femeie ! este un purece pe parul de la churul lui voiculescu , o balbaita si o prezentatoare janica . Stanca …daca ptr tine vaduva neagra este femeie …atunci tu nu esti BARBAT !

    • zarionuandzarionu says:

      Mah frate, ce scriu eu si ce citesti tu sunt doua lucruri distincte, dar totusi consideri necesar sa comentezi aici? Sau nu fumez eu de unde trebuie sau esti tu de o neintelegere neinteleasa da sa-mi bag pula daca inteleg ceva din comentul tau. Spala-te pe ochi, ia o aspirina si mai incearca odata, poate de data asta intelegem si noi ce ai vrut sa spui.

  7. […] rm sarat – prietene, nu mai e picior, e la italia toate scrisorile lui stanca – mnah, am zis deja, ii dau ce zice el. Cititorii stie! pizza boy – sarmale girl politia romana – stai linistit, […]

Leave a Reply

