Gripa porcina reloaded!!

Posted: June 8, 2010 by bullshit in 1
Tags: ,

Astazi de dimineata la radio tot mancau astia cacat adevarul, in legatura cu gripa porcina.

Mai exact spuneau ca din cauza acesteia s-au imbogatit companiile farmaceutice. Numai noi, am cheltuit cam 5 milioane de euro pe vaccinuri si alte alea.

Mai spuneau la radio ca, unele companii farma, ar fi mituit 2 cercetatori de la institutul sanatatii sa spuna ca ele au cel mai bun tratament.

Eu unul, sincer, cred ca nu ele i-au mituit pe ei ci cercetatorii au mers cu propunerea urmatoare la ei:

– No sa moara capra lu Stefan cel MARE, daca mie nu mi-e foame la portofel. Pai apoi io’ am stat atata in facultate, sa castig acilea o mie doua trei de euro pe luna? Ia fii atent domn’ patron: fac io’ un derivat de gripa, sa zicem…..porcina, tu faci vaccin dupa reteta mea, imi dai si mie un milion doua… de euro… acolo, si ne imbogatim cu totii? Merge? Hai ca-i criza si scapi sansa….

Zi end!

Bine, acum ma mai freaca si altceva. Jurnalistii au avut vre-o 2 luni bune subiecte de mancat de pe urma gripei. Ba nu stiu cati s-au imbolnavit de la o zi la alta , ba nu stiu ce vedeta a murit, ba ca o vedeta x a fost omorata ca sa se atraga atentia….Si de ceva timp in coa, nimic. Nici macar sa bage si ei o stire d’ancracilea si sa zica ca am eradicat gripa… nimic….

Chiar nu mai are nimeni gripa porcina sau considerati ca s-a saturat lumea de gripa porcului?

Pace la curcani!

Leave a Reply

