BANCU’ DE LUNI

Posted: May 17, 2010 by haggard87 in Bancu' de luni

Un student se duce la cantina si singurul loc liber este langa un
profesor.. Neavand ce face, se aseaza acolo. Profesorul spune : -Porcul nu-i este prieten porumbelului.
Studentul raspunde : -Bine, atunci eu am zburat.
Enervat la culme, la examen, profesorul ii pune studentului cele mai grele intrebari, dar acesta raspunde la toate.

In cele din urma, profesorul il intreaba :
-Vezi pe drum un sac de minte si unul de bani. Pe care il iei ?
−Pe cel cu bani.
−Eu l-as lua pe cel cu minte.
−Fiecare cu ce n-are…

Comments
  1. zarionuandzarionu says:

    Am si eu un banc cu profesori si studenti:

    Profesorul universitar dormea. Pe la 4 dimineata ii suna telefonul. Asta se trezeste si zice un Alo somnoros:
    -Ce faceti domnule profesor, dormeati?
    -Da, raspunde, vadit deranjat
    -Noi invatam futu-ti gura ma-ti!

Leave a Reply

