O leapsa mica….

Posted: April 23, 2010 by bullshit in 1
Tags: , ,

Am hotarat ca nu exista o conexiune foarte buna intre cititorii acestui blog si autori. (adica cititorii sunt inexistenti). Asfel am hotarat sa trag o leapsa la care ii invit si pe ceilalti doi autori fantomatici  ai acestui blog sa participe. Eu cred ca ei nu mai intra nici sa citeasca, d’pai sa mai si scrie …..dar vom scoate adevarul la iveala.

Deci:

Sunt: Bullshit

Fac: ce vreau si cateodata clatite.

Nu sunt: sanatos la cap

Ma ocup cu: eu nu ma ocup, eu ocup.

As vrea: sa devenim canibali si sa mancam clasa politica din romania

Mi-e frica : sa nu fac trichineloza dupa ce mananc clasa politica

Animalul meu preferat este: hipsterul de centru vechi pe bicicleta

Imi place sa: frec menta, tai iarba la caini, go motorcicly, dancing in da club,  conduc triciclete puse in miscare de fusiunea la rece a doua veveritze

Niciodata: nu o sa calc iarba, si niciodata nu o sa am chelie

Ar trebui: sa ma fac om serios si io’

Planuri de viitor: sa nu ma imbrac in frac roz la nunta lu zarionu, sa nu ma imbat la nunta lu zarionu, sa ma dezvirginez.

Pace la curcani!

———————————————————

SuntZarionu

Fac: de toate, cate putin din fiecare, cat sa nu ma doara capu’

Nu sunt: hipster

Ma ocup cu: orice, bani sa iasa

As vrea: sa castig la loto sa ii iau lu bullshit un gheimobil roz marca Dacia

Mi-e frica : sa nu imi dea Dumnezeu un generator de traznete ca juma’ de Romania nu scapa

Animalul meu preferat este: rama cocosata

Imi place sa: ma gandesc la ce nu imi place

Niciodata: nu o sa imi insel nevasta (cu un barbat)

Ar trebui: slabesc 20j de kile, sa ma las de fumat, sa ma las de baut, sa ma las de scris prostii pe bloguri, sa fac mai multi bani, sa fumez mai des

Planuri de viitor: sa il imbrac pe bullshit in roz la nunta lu zarionu, sa nu ma imbat la nunta lu zarionu, sa platesc pe cineva sa il dezvirgineze pe bullshit.

———————————————————————

Sunt: Melcu’ Viclean (mult melc,  prea putin viclean:) )

Fac: ce pot sa-i dau in cap

Nu sunt: prototipu’ contribuabilului standard, 2 vicii letale (am doar 1), producator de bani la buget (la cat de lama sunt nu produc nici pentru mine :p ), doritor de apartamente d’alea cu credit  (nici daca’s vrea n’as putea J)) 

Ma ocup cu: nu conteaza, miel sa iasa (tare bancu’, doar il stia si A. Paunescu)

As vrea: cate o superputere pe zi, de exemplu maine as vrea superputerea de a-l face pe cocalaru’/pitipoanca

care ma enerveaza sa se muceasca, pise si rahateasca jilav instant pe el de preferinta cu o multime de martori :D, sau sa-l fac mic,mic pe dusman si  pe urma sa ma joc cu el J)), orgasm de porc 30 min+

Mi-e frica:  de 2012, cred ca pe mine ma loveste cometa primu’  la ce noroc am, sau sa nu primeasca vreun dusman d’ameu puterile de mai sus J

Animalul meu preferat este: pizdulicea cantatoare de streasina de mall

Imi place sa: visez la cai verzi pe pereti si pere malaietze, sa ma bat cu puberi de 12 ani pe Quake Live

Niciodata: sa nu zici niciodata 😛

Ar trebui: of doamne ….

Planuri de viitor: maine vreau sa lenevesc,…iar

———————————————————————————————-

Sunt: haggard87

Fac: viata grea lui zarionu, si imi place sa il tachinez pe bullshit
Nu sunt: nimfomana

Ma ocup cu: studiu, studiu si iar…studiu

As vrea: sa termin o data facultatea ca deja am imbatranit de cand am inceput-o, ce pacat ca de anul asta nu mai am sesiuni, ii placea mult lui bullshit cand aveam cate o sesiune de o luna min )
Mi-e frica : sa nu ii manace igor stromalaul lui zarionu ca am vazut ca are bucurii la el

Animalul meu preferat este: zarionu

Imi place sa: gatesc ) sa fac sex, mai ales , si sa il sperii pe bullshit
Niciodata: nu o sa fac cartofi pai ca la mc

Ar trebui: sa fac misto mai des de bullshit, sa fac cartofi pai, sa merg mai mult pe jos

Planuri de viitor: sa il imbrac pe bullshit in roz la nunta lu zarionu, sa ii cumpar strap-on roz lui bullshit ca stiu eu ca el de mult timp isi lasa saliva pe geamul unui sex shop de la universitate admirand un obiect de genul, sa ii strigam in cor lui bullshit in timp ce face sex ” smantaneste-i ulcica” poate face un frumos penis captivus si cam atat.:D
stiu ca acum bullshit ma iubeste si mai mult.

———————————————————————————————-

Sunt : Cercopitica

Fac : in general transfer de informatii…in special il fac pe melcu’ sa para viclean

Nu sunt : pitica ))))))

Ma ocup cu: acelasi lucru de 2 ani, ppt-urile si fetzele sunt altele

As vrea : sa nu existe cuvantul nevasta, sotie suna mult mai bine :*

Mi-e frica : de tot ce se inhaleaza/trage/baga si e ilegal

Animalul preferat : Mitzi (zisa si Blondina)

Imi place sa : -mi savurez cafeaua si tigara dimineata (probabil de-asta eu si zarionu ne-am reapucat de fumat sau melcu’ viclean si bullshit nu au reusit sa se lase ), sa cred ca ma voi reincarna intr-un fluture/pisica/ cel mult maimuta, dar in niciun caz rama cocosata, sa fiu alintata si rasfatata (da da…ati ghicit de catre cine), imi place sa cred ca voi apuca sa-mi iau pensia dupa cat am contribuit, eventual sa o impart si pe asta cu melcu’ viclean (cred ca stie ce presupune asta !), sa mananc ce gateste zarionu mai ales daca e picant ….si multe altele

Niciodata : nu mi-am incalcat principiile, nu am facut sex in lift
(damm’ it !!) si niciodata nu e prea tarziu……

Ar trebui : sa se inventeze odata teleportarea sa ma pot intoarce in fiecare seara acasa , sa nu existe gravitatia asta care ma pune pe mine sa fac sport sa nu mi se “lase” fundu’, sa ma las din nou de fumat , sa nu mai fac atat de multe lucruri din instinct

Planuri de viitor: pe termen scurt asteapta lista aia de pe frigider care s-a ingalbenit deja (hellooooo melcu’ si zarionu), pe termen lung sa vad si eu aurora borealis si in rest sunt vagi trasate planurile, ar trebui sa nu mai fac atat de multe lucruri din instinct :)))))

———————————————————————————————-

Sunt: jzshbangh

Fac: ce fac si dau peste bullshit pese tot

Nu sunt: ….dar voi fi…(ABA therapist)

Ma ocup :de oamenii cu nevoi speciale,bullshit imi ocupa mai tot timpul 😉

As vrea: sa nu mai trag de timp dimineata cand ma trezesc, inainte de a merge la facultate sau oriunde altundeva,

Mi-e frica: de intuneric si de aragaz:d

Imi place: sa mananc inghetata iarna

Animalul preferat: bizonul rosu

Niciodata: nu o sa recunosc ca stiu sa schimb singura becul

Ar trebui:sa am lumea la picioare  dar momentan ii crut…;  sa imi invat prietenele sa isi downlodeze singure muzica.

Planuri de viitor:sa il dezvirginez pe Bullshit daca tot a mentionat…

Comments
  1. ratza says:

    whaa..??!?!?

  2. haggard87 says:

    Sunt: haggard87

    Fac: viata grea lui zarionu, si imi place sa il tachinez pe bullshit 😀
    Nu sunt: nimfomana

    Ma ocup cu: studiu, studiu si iar…studiu

    As vrea: sa termin o data facultatea ca deja am imbatranit de cand am inceput-o, ce pacat ca de anul asta nu mai am sesiuni, ii placea mult lui bullshit cand aveam cate o sesiune de o luna min :))
    Mi-e frica : sa nu ii manace igor stromalaul lui zarionu ca am vazut ca are bucurii la el 🙂

    Animalul meu preferat este: zarionu

    Imi place sa: gatesc :)) sa fac sex, mai ales 🙂 , si sa il sperii pe bullshit
    Niciodata: nu o sa fac cartofi pai ca la mc

    Ar trebui: sa fac misto mai des de bullshit, sa fac cartofi pai, sa merg mai mult pe jos

    Planuri de viitor: sa il imbrac pe bullshit in roz la nunta lu zarionu, sa ii cumpar strap-on roz lui bullshit ca stiu eu ca el de mult timp isi lasa saliva pe geamul unui sex shop de la universitate admirand un obiect de genul, sa ii strigam in cor lui bullshit in timp ce face sex ” smantaneste-i ulcica” poate face un frumos penis captivus si cam atat.:D
    stiu ca acum bullshit ma iubeste si mai mult 😀

  3. bullshit says:

    Deci, de acum in colo, gacica lu zarionu, nu mai are voie sa comenteze pe acest blog!!!!! Sa vedem daca-si i-a ban si cercopitica…..

  4. haggard87 says:

    sotia mai mai pardon 😛

  5. bullshit says:

    MAI E PANA IN NOIEMBRIE:)))

  6. haggard87 says:

    aha frac roz sa nu uiti 🙂

  7. bullshit says:

    Melcu viclean a folosit mai mult de odata cuvantul dusman. Il declar cocalar. Melcule, vei fi pedepsit de Super Robert!

  8. lady caca says:

    ma ocup cu organizare de nunti.

  9. bullshit says:

    pe asta crede-ma ca nu vrei sa o organizeze… dar na… tu fa o oferta 😉

  10. cercopitica says:

    Bullshit…ti s-a indeplinit dorinta.Iata :

    Sunt : Cercopitica

    Fac : in general transfer de informatii…in special il fac pe melcu’ sa para viclean 😉

    Nu sunt : pitica :)))))))

    Ma ocup cu: acelasi lucru de 2 ani, ppt-urile si fetzele sunt altele 😀

    As vrea : sa nu existe cuvantul nevasta, sotie suna mult mai bine :*

    Mi-e frica : de tot ce se inhaleaza/trage/baga si e ilegal

    Animalul preferat : Mitzi (zisa si Blondina)

    Scuzeee…nu am timp sa termin si incepea partea interesanta :(…maine promit ca vine si restul !

  11. cercopitica says:

    …continuarea

    Imi place sa : -mi savurez cafeaua si tigara dimineata (probabil de-asta eu si zarionu ne-am reapucat de fumat sau melcu’ viclean si bullshit nu au reusit sa se lase ), sa cred ca ma voi reincarna intr-un fluture/pisica/ cel mult maimuta, dar in niciun caz rama cocosata, sa fiu alintata si rasfatata (da da…ati ghicit de catre cine), imi place sa cred ca voi apuca sa-mi iau pensia dupa cat am contribuit, eventual sa o impart si pe asta cu melcu’ viclean 😉 (cred ca stie ce presupune asta !), sa mananc ce gateste zarionu mai ales daca e picant :)….si multe altele

    Niciodata : nu mi-am incalcat principiile, nu am facut sex in lift
    (damm’ it 😀 !!) si niciodata nu e prea tarziu……

    Ar trebui : sa se inventeze odata teleportarea sa ma pot intoarce in fiecare seara acasa :(, sa nu existe gravitatia asta care ma pune pe mine sa fac sport sa nu mi se “lase” fundu’, sa ma las din nou de fumat , sa nu mai fac atat de multe lucruri din instinct

    Planuri de viitor: pe termen scurt asteapta lista aia de pe frigider care s-a ingalbenit deja (hellooooo melcu’ si zarionu), pe termen lung sa vad si eu aurora borealis si in rest sunt vagi trasate planurile, ar trebui sa nu mai fac atat de multe lucruri din instinct :))))))

    Gata. Happy Bullshit?

  12. Domnul_Cat says:

    fac : greva foamei

    nu sunt : de pe Terra

    ma ocup cu : realizarea de credite de nevoi personale…in 99% din cazuri sunt pt nevoile mele… :))

    as vrea : sa mai am cateva surori asa darnice 😀

    mi-e frica : sa nu ejaculez precoce si sa nu ma sugrume in somn o iedera otravitoare

    animalul preferat : spanac

    imi place sa : ies in oras cu urmatoarea mea gagica

    niciodata : nu am mintit o fata =)))))))))))

    ar trebui : sa am un salariu de 24 de mii dah euro ca sa ma simt multumit….

    planuri de viitor : nu am.merg pah neve

    hai o seara buna ca ma bag la somn…ail bi beac si maine sa vedem ce mai e pe aici. 😉

  13. bullshit says:

    happy!
    Felicitari pentru primul post pe zarionandbullshit!

  14. cercopitica says:

    Domnul_Cat ….aveti cumva vreo legatura de rudenie cu Cercopitica??

  15. Domnul_Cat says:

    Cercopitico!sa stii ca esti cam curioasa.
    Cerco (pitica) dar interes mare… 😛

  16. Domnul_Cat says:

    app.
    Ms bullshit! 😉

  17. bubulika says:

    Sunt: bubulika

    Fac: oamenii sa isi iasa din minti
    Nu sunt: anormala mereu 😀

    Ma ocup cu: timpul liber si timpul ocupat

    As vrea: sa transform si timpul ocupat in timp liber :X
    Mi-e frica : nu ma pierd in gradina lui Dumnezeu

    Animalul meu preferat: barbatul in 4 labe in fata femeii bipede

    Imi place sa: casc, sa stranut si sa visez
    Niciodata: nu o am mancat cacat cum fac altii mereu si nici nu am poftit

    Ar trebui: sa ma credeti pe cuvant

    Planuri de viitor: sa nu ma gandesc niciodata la maine, doar la azi

  18. Godefroy de Montmirail Comte d`Apremont et Papincourt says:

    Sunt: Godefroy de Montmirail Comte d`Apremont et Papincourt
    Fac: ca ratoiul Donald
    Nu sunt: aiurit mereu
    Ma ocup cu : diverse
    As vrea: 20 de hamburgeri de la Mc Donald`s
    Mi-e frica: sa nu dea faliment Mc Donald`s.
    Animalul meu preferat: Puiul de piropopelcanita.
    Imi place: sa ma dau cu schiurile pe nisip
    Niciodata: sa nu spui “niciodata”
    Ar trebui: sa ies la pensie
    Planuri de viitor: sa infiintez o asociatie care sa se cheme “Viitorul s-a sfarsit”

  19. W says:

    Sunt: neinteresant in majoritatea cazurilor.

    Fac: Prastie tot ce prind

    Nu sunt: IT-st, Credincios si in nici un caz nu sunt de incredere cand vine vorba de (xxx)-OH + THC

    Ma ocup cu: Frecatul mentei si respiratul aerului din imprejurimi fara prea mult folos

    As vrea: vai de mine si de steaua mea.. dar ce nu as vrea.. dar cel mai mult as vrea sa conduc romania pentru 4 ani si atat.

    Mi-e frica: de idioti, de prosti, de manelisti(bine stiu ca ma repet), si de aia care vor sa imi fie “prieteni”

    animalul meu preferat este: bibistrocelul crocobazdugat invartosat invers pe langa un crocobazducozaur ROZ-pe scurt bullshit la nunta zarionului.

    Imi place sa: fumez. sa beau. sa fac ca masina de cusut. si sa zac.

    Niciodata: nu o sa mai cred o femeie cand imi zice sa vin la ea “ca nu facem nimic, doar stam de vorba”.

    Ar trebui: vai de mine… Unde draq gasesc eu atata cafea si ficat sa fac tot ce ar trebui sa fac.

    Planuri de viitor: sa rad la nunta lu zarionu de bullshit imbracat in roz si poate pana atunci sa imi implinesc visul de gasi cantitatea aia de cafea si ficat mentionata mai sus.

  20. mindframes says:

    Sunt: foarte agitata in general, aproape un diavol tazmanian

    Fac: numai ce vreau eu

    Nu sunt: modesta

    Ma ocup cu: rezolvarea problemelor pe care mi le fac singura

    As vrea:

    Mi-e frica : de apa, de inaltime, de caini, de oamenii cu ochii verzi, de intuneric, etc..

    Animalul meu preferat : Sasha, SImba, Micu si Mica impreuna cu toti puii pe care ii au sau ii fac, si Petre, pestele meu imaginar. aa si mi-as dori o maimutica.

    Imi place sa: dorm, sa tip, sa conduc (tot ce se poate), sa cumpar pantofi, sa citesc dar cel mai mult imi place sa vorbesc.

    Niciodata: nu voi purta trening

    Ar trebui: sa muncesc mai putin 🙂

    Planuri de viitor: sa ma fac mare

Leave a Reply

