9 solutii ingenioase: Cum sa te fure hotii

Posted: April 16, 2010 by bullshit in 1
Tags: , , ,

S-au trazit baietii de la 9 am sa preia dela yuppy care a preluat de la toxel artcolul al carui titlu il puteti vizualiza, numai ca mai contine un “sa nu”.

Am zis eu ca daca tot a fost preluat de ei sa-l fur preiau si eu.

Dispozitiv anti-furt de telefon:

Cica in asta iti bagi telefonul, si hotul nu il fura pentru ca e vechi.

In general hotul se uita la telefon dupa ce-l fura. Sau daca se uita inainte zice:” Baaaa, de cand nu am mai furat o caramida d’asta! Ia sa vad daca mai stiu cum se face! Iuuuu! Ce destepti erau astia de la Motorola ba! Au inventat I-phonu’ inaintea lu’ astia de la Aple!! Ce tari ma!   Mai fur caramide d’astea!!

Punga cu mucegai pentru “sendviciuri” fara mucegai

Cica punga asta e facuta sa para sendvisu’ mucegait si sa nu ti-l mai fure colegii la munca. Eu nu stiu in ce tari traiti voi ma baieti, da la noi inca nu se fura mancarea pe la munca. Da’

io’ bat la pariu ca daca cineva vede sandwichu in frigider o sa zica: ” I-a uite ba…. femeia de servici iar nu a facut curatenie in frigider….. I-a sa arunc eu sendvisu asta stricat ca un coleg de treaba ce sunt!”  Te mai trezesti si ca e data femeia de servici afara pe moca……

Cana nesatula- ca sa nu ti-o mai i-a colegii-n gura  (cana, zic.)

Aceasta este cana cu dop. Nu poate fi folosita daca nu ai dopul. Sa spunem ca  colegul tau care vrea sa o foloseasca  nu stie ca e cu dop … o i-a din dulapul cu cani… isi pune cafea in ea…. si observa ca toata cafeaua care trebuia sa fie in cana acum este in forma de arta moderna pe pantaloni lui.

Ghici cine se trezeste cu ea in cap? (cana cu dop, zic)

 

Chilotii Cacanii antifut Antifurt

 Oaaaau! Hotul nu o sa puna mana pe ei. Dar inainte sa ii vada hotul ii va vedea pritena/prietenul si asta inseamna ca pe ea/el nu il mai vedea prea curand.

Ii va vedea mama/sotia si ii va baga urgent la spalat cea ce inseamna ca ramai fara economii si pe langa asta iti mai iei si morala: de cate ori ti-am spus sa te stergi K-lumea?

Pentru comenzi puteti suna la… 8989989 tarif normal.

Pace la curcani!

Comments
  1. haggard87 says:

    10 cu felicitari

  2. mindframes says:

    la noi se fura mancare la birou. Shit…la noi se fura si cani la birou…

    De cate ori am ramas fara mancare sau fara cana…si am baut cafea din pahare de plastic … eu as prefera sa ma injure o data si apoi sa nu mai puna mana pe cana mea cu dop 😛

  3. Ioan Popa says:

    10 cu felicitari pe dreq 😦
    4 (“patru si ne vedem la toamna!”)
    la mine la servici se fura orice/tot. unde lucrati fa contabilelor ? la manastire ?

Leave a Reply

