Tiganca pastilata si geamul curatat

Posted: February 17, 2010 by bullshit in 1
Tags: , , , , ,

De zilele trecute, de cand am scris despre droagele legale sau ilegale, mi s-au trezit niste amintiri din copilarie, mai exact din perioada cand ma certam cu clantele din cauza unor pastilute mici si vesele.

Cred ca aveam  vre-o 16 – 17 ani, cand am aflat ca pastilele destinate bolnavilor de Parkinson folosesc si pentru  alte lucruri.

Dar sa o luam cu inceputul….

Intr-o seara de vineri vine ora de iesit in oras la distrus neuroni si facut “Anarhie”. Astfel  ajung eu la concluzia ca pentru a realiza aceste lucruri am nevoie de fonduri monetare si ca orice copil cuminte merg la mama sa ‘’produc”.  Dupa scurta cerere vine si rspunsul, nu la fel de scurt: N-am, nu-ti dau, betivule! Data trecuta cand ti-am dat am curatat pervazul trei zile de visinata! Iar vrei sa iei bautaura!”

Analizand atent replica decid sa actionez pe latura sensibila: “Hai ma Maaamiii…. ca ies si eu in oras cu Vasilica si trebuie sa bem  si noi un suc si….. hai da si tu acolo macar 50 de mii.” La care mama precoaca: “De ce nu zici ma asa… N-am!!…de la cat alcool ai bagat in tine nici nu mai tii minte ca mai am 2 zile pana la salariu!….De unde vrei?! … blesteme….

Plec resemnat incercand sa gandesc o strategie pentru tata. Il vad, afisez un zambet tamp si…mi-o ia el inainte: “ Nu!! Nici macar sa nu te gandesti! Ti-am spus ca de la mine nu mai vezi nici un ban pana nu-ti dai jos belciugele alea de pe fata!! Fa pasi!’’

Damn it!! Deci fara succes. Astfel, am asteptat momentul prielnic sa dispara mama din bucatarie, i-am sterpelit pachetul de tigari si am plecat in oras.

Ajuns in mijlocul gastii, imi dau seama iar ca era vineri seara, deci cheta prin liceu nu aveam cum sa facem deci .. no money.  Colegu de suferinta care era spart mereu (cine citeste si este din ramnic stie despre cine e vorba) vine cu idea geniala: “Coaie… Hai sa facem rost macar de 14 mii!”

“pentru ce ma dilaule?” – “Rpk Coaie!!”

Dupa o lunga discutie in care a fost nevoie de argumente solide pentru a ma convinge sa ma sparg in cap, personajul negativ a castigat: “hai coaie ca e misto, ai filmulete… e tare!”  Personajul cu pricina scoate 10 mii din buzunar, mai avea unul din noi inca 5, deci aveam bani de o cutie. Dar cum sa le luam? Astea se dadeau pe reteta si era cam aiurea.

A picat pe mine sa merg la farmacie. Imi scot cerceii sa arat si eu a copil cuminte, imi ridic blugii care stateau cu talia sub “fund”, inchid hanoracul sa nu se vada tricoul cu dracovenii si ma apuc sa alerg timp de 5 minute. Dupa aceste fapte, intru in farmacie si gafaind, cu obrajii rosii spun: “Sarutmana… am ramas singut cu bunica si nu mai are pastille d’alea de o opreste din tremurat… da nu mai stiu cum se cheama… farmacista:” Romparkin?” “DA, cred ca da!”  la care farmacista: “ 14 mii”

Scot repede banii, ii dau, imi da ‘’Droagele” si dau sa plec, dar sunt oprit de un urlet: “ Hei pustiu… reteta!” – i-am explicate eu acolo ca, e vineri si nu-mi raspunde doctorita la telefon  si… si am scapat.

Am ingurgitat minunatiile, am stat, am stat, nimic. De plictiseala plec acasa ca oricum nu mai aveam  ce dracu sa facem. Dupa 5 minute ajung in fata portii, dau sa o deschid…. Si nimic.  Nu vroia si pace. “ Tu-ti clanta mortilor matii…. Ma faci tu pe mine?” Frate, mi se parea ca are o tona!! Gasesc si ultimele puteri si intr-un final infrang bestia !!  … Plec mai departe fericit… pana cand imi dau seama ca mai am vre-o trei bestii deastea de clante  de infrant pana la mine in camera. Damn! Fac un calcul rapid si imi dau seama ca mai dureaza o juma de ora pana intru, avand in vedere ca prima clanta ma chinuise 5 – 10 minute.

Dupa ce am invins bestiile, odata ajuns in dormitor, arunc hanoracul si blugiii pe scaun, ma intind in pat… cand… sa nu-mi vina sa cred ochilor… hainele mele sa transformasera intr-un “raper”.

M-am uitat la el vre-o 5 minute pana m-a luat somnu’ dupa care m-am dus si i-am tras un picior sa se potoleasca si m-am culcat.

Vine dimineata. Ma trezesc si imi aduc aminte de clante, ma buseste rasu… apoi… imi dau seama ca ma durea piciorul…. da raaau! (hainele de fapt erau asezate pe scaun, care nu se miscase decat atunci cand i-am tras eu un picior) Deci, auuuu!!!

Cand ma uit pe geam, sa-nebunesc… O tiganca imi spala geamude la camera!!

Vaaaai.. “fututi, bagami-as, dumnezei…  Cum? Pai mie nu-mi dau bani, dar plastesc tiganci sa-mi spele geamurile la casa? Dau bani la tigani in loc sa-mi dea mie!!! O omor pe tiganca!!! Vezi ce scandal ii fac lu  mama!

Si plec spre bucatarie cu gandu’ ferm de a ma lua de mama, iar apoi de a merge si de a da scanduri in cap infractoarei care-mi spala geamul.

Inteligent ca o molusca, imi aduc aminte de raper si de clante si zic… stai sa vad intai daca aia care spala geamuri chiar exista. Ma duc la geam, nu mai era tiganca. Pun degetul pe geam… era la fel de jegos ca intotdeauna. (era indatorirea mea sa-l curat deci va dati seama ca treceau luni pana la prima spalare, sau prima ploaie:))

Va dati seama cum era sa ma duc la mama si sa-i povestesc de tiganci spalatoare de geamuri???

Bine, acum faza e ca a mea mama este asistenta medicala, orasul este mic, deci se cunoaste cu farmacistele. Motiv pentru care, la o saptamana dupa incident m-a intrebat cum si cand s-a imbolnavit Bunica de parkinson, si de cand sunt eu doctor.

Pace la curcani!

Comments
  1. bullshit says:

    pot sa recomand si chestii mai bune:))). HEhehe ce vremuri

  2. bullshit says:

    aaaa, vroiam sa spun de fapt ca tot ce este prezentat aici este fictiune, iar medicamentele trebuie folosite doar in cantitatile si pentru scopurile indicate!

  3. kid2920 says:

    adik uneori medicamentele se mai folosesc SI pentru scopurile indicate =))

  4. ne-am prost says:

    da` de ce nu povesteti durule la lume cand ai cazut in canal?

  5. ne-am prost says:

    daca m`as apuca sa scriu despre toate chestiile idioate care s`au intamplat si ai fost si tu sau si altii prin preajma as scrie un roman…

  6. incompetent says:

    ma mira competenta ta in achizitionarea pastilutelor…..

  7. ratza says:

    tnx a lot:D
    i ar za best
    grow up in plm:|

  8. Ioan Popa says:

    e chiar nasol ca te-au crezut toti comentecii astia de mai sus 😦

Leave a Reply

