De ce Sherlock Holmes e o laba de film

Posted: January 14, 2010 by melcuviclean in Critici ...de film
Tags: , , , , ,

Pentru ca de fapt trebuia sa se numeasca “Minunatele aventuri ale lui Gigelus si tovarasului sau Costicuta ”. Pentru ca nu are in comun cu personajul lui Artur Conan Doyle decat numele!,  intriga –praf, dialogul ridicol, interpretarea jenanta (daca stau sa ma gandesc nici nu aveau cum sa interpreteze mai bine la o asa laba de scenariu). Pentru ca pare a fi episodul pilot al unui serial de duzina, au ramas vreo doi monstruleti si pentru episoadele viitoare (frantuzul mutant – the dredger si doctorul Moriartry). Pentru ca am asteptat ¾ din film sa vina partea interesanta inainte sa ma resemnez. Pentru ca Lordul Blackwood pare imprumutat dintr-un desen animat cu vampiri

In al doilea rand pentru ca e o laba mintala. E ca atunci cand esti mic si ai luat bataie de la vecinu’ de scara si ai fantezii cum sa te razbuni pe el. Si nu te grabesti deloc, iti alegi personajul, abilitatile, pui la cale de un scenariu, bagi si o pizdulice,  pe urma stai sa te bucuri ce tare esti, umilind-ul fizic (behemothul din arena),  mintal (marele shef de trib de organizatie secreta + prietenul cel mai bun in fata tipei),  ca in orice laba nu vrei sa termini prea repede…asa ca tipa nu pica din prima, se da greu da’ tie iti cam place. Cat de tare poti sa fii ? pai nu ai nici o limita, nu te incurci cu asigurarea unui venit ca esti super-erou si nu ai pasiuni d’astea vulgare, iti permiti sa zaci cu saptamanile fumat (ce ceata era acolo :)) ba sa mai dai si la caine, inventezi ce doreste muschiul tau pe loc si mai lasi si pe alti sa inventeze ca sa-i bati mai spectaculos, sa nu para prea simplu ca deh si dusmanii trebuie sa fie la talia ta de super erou.

ce "speciala" sa aleg azi ?!

ce "speciala" sa aleg azi ?!

Pentru ca e o manea de film americana.

Totusi mi-a placut ceva, costumele si decorul partial (in unele scene grafica generate pe computer era cam evidenta).

Bonus : Cinema City din AFI Palace suge:

–          Pentru ca nachos + zeama (a se citi cola) = 20 RON mai mult ca la un bar de lux

–          Pentru ca nu au orange wensdays

–          Pentru ca versiunea pe care am vazut-o eu nu a fost widescreen si era atat de incetosata incat am fost convins ca am vazut versiunea 3D dar tolomacii nu ne-au dat si ochelarii sa pricepem si noi ceva

Comments
  1. Bullshit says:

    Ba tu sugi!!!!! Cine ti-a dat user pe minunatia asta de blog???
    Deci nu stiu cum sa-ti spun dar esti epic fail!!

    (adica: bine ai venit),,, da tot ca o cizma scrii!

  2. melcuviclean says:

    eh, era datoria mea sa zic lumii ca sherlock holmes e orgie pentru puberi

  3. zarionu says:

    mda, filmul nu e cel mai bun, da parca nici atat de rau nu este. Da’ cinemau din Afi suge. Si inca rau.

  4. kid2920 says:

    imi pare foarte rau, dar te contrazic.nu comentez despre cinematograf, pt k eu nu am vazut filmul in AFI, ci in Liberty (nah, e mai aproape de acad.)
    mie mi-a placut foarte mult. mi s-a parut genial, iar la replica “Gladestone doesn’t mind” am ras cu lacrimi =)). degeaba il critici, pentru ca asa era si personajul lui Sir Arthur Conan Doyle: cu un incredibil simt al deductiei si anticipatiei, cu o forta fizica iesita din comun si o inteligenta pe care poate doar Hercule Poirot al Agathei Christie o intrece. si personajul cartii statea in casa luni intregi facand experimente, chiar era preocupat de chestiile astea stiintifice si fuma mult, foarte mult, cam tot ce era verde. Fuma si mult opiu, daca nu ma insel. Recunosc ca e o abordare putin moderna, nu e chiar clasicul Sherlock pe care eu mi l-am imaginat, dar asta nu inseamna ca nu imi place. Au exagerat putin faza cu Irene Adler, totusi. Pentru Sherlock Irene era FEMEIA, the one and only…dar episodul in care ea a trecut prin viata lui a fost mult prea scurt ca sa faca un film din el, mai ales k el a vazut-o o singura data (asta daca imi aduc bine aminte, ca eram pustioaica pe vremea cand il citeam pe Conan Doyle…)

    in concluzie mie mi-a placut filmul si sunt de parere ca esti rautacios!
    dar.. mai vorbim noi despre asta.

  5. haggard87 says:

    da “foarte bun” filmul, am dormit la el 1ora si 30 de min.e bun pe post de somnifer dar nici asa ca de 25 de ron imi luam un flacon si dormeam mai mult :P. concluzia – naspa filmul

Leave a Reply

