Cacotaxa si cacometru

Posted: January 7, 2010 by bullshit in De pe plaiul mioritic
Tags: , , ,

Dragi prieteni,

Mai tineti minte cand va spuneam eu ca statul roman este genial….la inventat taxe ?

Iar au facut-o.  Vor sa puna taxa pe fast-food si cola. In aceste conditii, eu promit sa fac tot posibilul sa ajung consilier pe la guvern, senat, parlament … acolo, ca idei am destule. Prima, dupa cum stiti e cea cu cacometru.  Déjà am definitivat primul dintre aparate. Mai trebuie sa reglez debitul de cacat si sa gasesc un sistem care sa faca diferenta intre diferitele vascozitati ale cacatului, ca vorba aia, nu vreau sa bag oamenii cu diarie in faliment.  Apoi pun totul pe hartie intr-un proiect de lege, brevetez inventia si gata. Sunt bogat!

Deci trebuie sa aveti grija cu expresia “Ma cac pe…” de acum in colo ca s-ar putea sa te coste la propriu!

Discutand cu colegul meu de apartament despre acest minunat proiect de lege, mi-a mai venit o idée:

“Taxa pe sex, futai, laba, penetrare de pepeni incalziti la cuptorul cu microunde”.

Imagineaza-ti ca tocmai ai terminat de dus balosu’ la neagra , cineva suna la usa, deschizi: Unu cu chitantieru’ in mana:

–          Buna ziua! De la directia taxe si impozite sunt. Se pare a ati depasit activitatile sexualE declarate la inceputul anului cu trei ore de laba, 2 de sex normal si nu ati declarat ca va ardeti la lorgean.

–          Ba esti muist..? pula mea tu nu te arzi?

–          Da frate sunt, si ma ard, dar noi avem discount de 99% ca lucram la primarie… Pay up bitch!

–          Ba!!! Futu-ti morti matii de cretin imputit….

–          Domle, in declaratie nu ai spus ca esti necrofil… Deci se mareste taxa cu…

Mm? Cum ar fi?

Promit sa revin si cu alte taxe cat de curand….

Pace la curcani!!!

Comments
  1. Zarionu says:

    SI SANATATE LA MELCI!

  2. dracu says:

    iesi acasa

Leave a Reply

