1 Decembrie muncitoresc…

Posted: December 1, 2009 by bullshit in De pe plaiul mioritic
Tags: , ,

Dupa cum se stie, astazi este ziua tarii noastre, zi frumoa si insorita ca a noastra tara. (dupa cum se poate vedea afara e ceata, e frig, si sta sa ploua- deci, repet, frumoasa!!!!)

Tot weekendul au bubuit stirile cu subiecte: Vacante prelungite! Romanii si-au transformat weekend-ul in  miniconcediu!

Ahhhhhhhh! Mor! Spume la gura!!– de ce ? simplu- eu lucrez!!!

Sa incepem cu seara de dinaintea  zilei de 1 decembrie:

Ies de la munca, Incep telefoanele: “Ba ,hai la o bere ca si asa maine nu lucrezi…!!” Eu: “ Nu lucrez aaa? Ce prieten dragut esti tu ca te-ai gandit la mine!! Ba boule stii engleza? Boulimeai poula!!! “

Suna telefonul iar: “Ba bulache, vezi ca dam chef in facultate, betivaneala, una, alta, hai si tu ca tot esti liber maine!! – la acest telefon nu pot sa reproduce cum am raspuns… Dar pot sa-i spun cu fermitate aluia care m-a sunat ( se stie el) ca chiar pot sa fac toate lucrurile pe care i le-am spus.

Aprind tigara, scap de draci, vine si autobuzul. In autobuz:” Fataaaaaa, vii si cu mine pana-n mall? Ca si asa maine nu avem treaba…! “ – %#@@#$%#@@#!!!!

Ajung acasa, toti colegii de apartament bucurosi.  Ce-aveti mah??? – Raspuns: “Noi nu lucram maine fraiere!!! Hi hi hahah! – pe ei nu i-am injurat ca-mi stiu adresa de la blog, ba mai mult de atat, ma pot incuia pe afara. Pe ei i-am felicitat. Pe bune.., chiar i-am felicitat.

Arunc hainele de “ofis” de pe mine, imi fac traditionala farfurie de sandwichuri si o tai voios sa ma uit la stiri.

Esca : ”1 decembrie, liber, vacanta prelungita, bla bla bla” – imediat mi-am exprimat dorinta de a intretine relatii sexuale  atat cu proteveul cat si cu unele orificii si organe ale Doamnei Esca, dar si cu cativa dintre decedatii ei.

Dupa toate astea dau tv-ul pe Discovery, dau de ala de supravietuieste el peste tot  gasind provizii peste tot mai putin in rucsacul echipei de filmare si ma i-a intr-un sfarsit somnul.

Ma trezesc de dimineata, imi fac cafeaua, ma intorc la tv, si ii dau drumu: “Astazi ne bucuram ca va peterceti ziua romaniei, ziua Dvs libera alaturi de noi!”-  %&!@#$^*&%%!!!!!!!!!!!  

In casa era o liniste si un intuneric de parca ar fi fost 7.30 in dimineata zilei de 1 decembrie 2009 si toata lumea din apartament (inafara de mine bineinteles)era ori libera de la scoala ori de la serviciu, deci puteau sa doarma cat vroia muschiu’ lor.  

Ma rog… ies in cele din urma din casa, si…… liniste!! Nu claxoane, nu masini, nu urlete! Nu vedeai tipenie de om!!!! In statia ratb liber, vine autobuzul – era gol (cum sa te plimbi cu ratb-ul gol??? – unde e frumusetea??) ajung la linia lui 41… gasesc loc liber in tramvai…..

Va spun sincer ca am crezut ca a venit apocalipsa peste noapte!

Si datorita chefului de munca pe care il am cand 90 % din romanica sta degeaba, am scris asta.

Bina, am aflat intre timp, frecand menta pe mess ca un angajat model ce sunt ca mai sunt si altii in pozitia mea…..

Deci, La multi ani tuturor celor care muncesc de 1 decembrie!!!!

Pentru restu’ care nu muncesc azi: Deabia astept sa reveniti voi maine la munca sa vedeti ce misto e sa incepi munca la mijlocu’ saptamanii dupa o pauza prelungita!!! Muahhahahah!

Comments
  1. kid2920 says:

    fratelo… te-am compatimit atunci si te compatimesc si acum pt munca depusa in ziua de 1 =)) dar, ca sa nu mai fii suparat, iti fac reclama 😀 cafeaua dupa
    :*

  2. l.john says:

    ba sincer imi pare rau pt tine ca ai muncit de 1 dec… sincer mi se pare aiurea! oricum lasa ca te revansezi tu :))

  3. l.john says:

    saracu de tine… muncesti ca un rob si tot nu ai bani… defapt nu prea ai ce sa ai… problema este ca o sa-ti mai lipseasca si ceva…!

Leave a Reply

