Organizații secrete în România – clanul eștilor

Posted: November 4, 2009 by zarionuandzarionu in Critici

 

treișprițuri

 

Povestea noastră începe pe 9 Decembrie 1967. Atunci clanul eștilor a preluat conducerea în România, primul esc fiind Ceauș. Fiind primul și cel dintâi al clanului a domnit prezidat nu mai puțin de 22 de ani!!! Al doilea din clan doar 11 ani, în doua reprize. A avut nu mai puțin de 3 mandate, lucru ce nu este de mirare, el fiind insuși chintesenta eștilor: ili (sau cum imi place mie să-l alint el-e-escu). După care au urmat în ordinea numerelor de pe tricou Constantin, urmat de el-e-escu întoarcerea și apoi Băs care zice că mai vrea odata.  Urmând tendința ultimilor 42 de ani înseamnă că la alegerile din Decembrie candidații cu o șansă reală de câștig sunt Opr, Anton și Băs. Păi să vă țineți tată ca i-au venit idei lu Zarionu. Sau de fapt de astăzi nu voi mai fi cunoscut ca Zarionu ci Zarionescu. Ați pus-o muahhhahhhahha. Dacă nu cumva găsim o rezerva URIAȘĂ de petrol și se gândesc brusc americanii să ne ajute să scăpăm de tirania odioasă a lui Băs (vezi Irac, Afganistan și alte asemenea tiranii înlăturate de hamburger-ieni) înseamnă că la următoarele alegeri o să candidez. Și am toate atuurile să câștig: sunt mai bețiv ca Băs, zâmbesc mai frumos ca Ili, am ciocul mai lung ca Constantin (scuzați gramatica) și când o să termin eu o să ziceți că Ceauș a fost mic copil. Așa că să dea mama lu’ proces verbal să nu mă votați că ne certăm, da?

Acu’ disclaimăr: Acest text este un pamflet și trebuie tratat ca atare. Sa votam cu cap zic astfel încât astfel de glume să nu își mai aibă rostul într-o Românie civilizată. Sentimentul de șobolan pe o Românie care se scufundă a devenit atât de pregnant în realitatea cotidiană încat mă intreb: dacă o să-i lăsăm să-și mai bată mult joc de țara asta, cine o să mai rămână să stingă lumina?

Disclaimăr 2: Îmi cer scuze fanilor că textul nu conține nici măcar o pulă da’ sincer vă zic că sunt atât de plini aștia incât nu a mai incăput nici una.

Comments
  1. ne-am prost says:

    Ai scris asta inainte sau dupa mine? sau concomitent pe sistemul(nu turbo) gand la gand cu bucurie…

    p.s. in al meu am bagat vreo 2 puli, ca n`am putu sa ma abtin

  2. zarionuandzarionu says:

    L-am scris cu 30-j de secunde inainte sa pui coment – precocule :). Nu il citisem pe al tau da’ stii cum se zice: grate minds think alike

  3. ne-am prost says:

    deci nu tu m`ai facut peremist???

  4. Bullshit says:

    Luati pula estilor!!! Sa va fut in inima!!!!

    Gata, acum are textul si ”pula”

  5. l.john says:

    Cam plictisitor si trist… Sau mai bine zis: asa si, altceva, etc? Ceva ce nu stim sau gandim… In fine, 10 pt perseverenta :))

Leave a Reply

