Cartierul “de orice culoare ar fi el” (sau despre curve, droguri si prosti)

Posted: September 25, 2009 by zarionuandzarionu in Critici
Tags: , , , ,

Mă plimbam prin supermarket. Mi-am luat ceva de mâncare, un 6-pack de bere, am trecut pe la raftul cu curve da’ nu mi-a plăcut nimic. M-am mai uitat un pic, am luat lapte că uitasem, o ciocolată și aaaa, să nu uit să iau și 2 grame de cannabis.

Și m-am trezit.

Zic, stai mah că a fost un vis, că la noi nu există prostituate și cannabis. Românii nu folosesc. Nu știu ce e aia.

Să terminăm mă cu prostiile! Se fumeaza. Si se …  Se … pe bonuri de masă, în parc, la salonul de masaj, pe alese, pe sub mese, în cluburi, la streap-tease, oriunde te uiți E PLIN DE CURVE.

traseiste-centura

Dar pe noi, oameni ai secolului 21, încă ne mai oripilează gândul că ar putea să existe. Este greșit zicem. Și imoral. Poliția ar trebui să facă ceva. Așa ceva nu este normal. Hai mă, las-o… Să nu ne mai ascundem după deget. Fetele alea există în realitate și o să continue să facă ceea ce fac chiar dacă unii dintre noi sunt oripilați. Legalizarea prostituției ar face o diferență. Ar aduce niște reglementări. Ar aduce bani la bugetul de stat. Fetele ar realiza că în loc să dea bani la pește mai bine îi dau la stat, că poate vor lua pensie și vor avea asigurare medicală. Și concediu plătit. Da’ noi nu vrem asta. Și nici ele nu vor. Cu toții ne dorim ca ele să fie bătute și abuzate pe centură. Sa fie tratate inuman și să fie vândute ca vitele la piața. Poate fiecare dintre ele are o poveste. Poate nu au ajuns acolo pentru că au vrut. Sau poate că nu au avut de ales. Dar pe noi nu ne interesează, nu legalizăm prostituția pentru că este imoral…

canabis

Și canabisul: nu e bine! Dacă ai un gram la tine înfunzi pușcăria. E rau să fumezi ceva care te relaxează și te face pașnic. O nu, Doamne ferește, dacă fumezi ți se întâmplă lucruri îngrozitoare: poate ți-e poftă de ciocolată! Și cannabisul dă dependență. Ete ca și alcoolul dă. Și de la alcool mori, da’ asta-i legal. Nu o să incep acum clasica controversă cu alcool vs cannabis. Care-i mai bun sau care-i mai rau. Zic, ambele sunt bune. Și ambele sunt rele. Depinde ce faci cu ele. Doua beri nu au omorît pe nimeni, nu? Da’ dacă le bei dimineața înainte de cafea, ai o problemă.  Și dacă fumezi Maria o să treci la lucruri mai grele, că toată lumea știe că Maria e doar începutul, nu? NU. Dacă fumezi cannabis nu înseamnă că o să treci la heroina cum nu înseamnă că dacă bei o bere o să ajungi să bei mitilic cu cana. Depinde doar de tine! Si mai există un aspect al legalizării consumului de cannabis: citeam mai demult într-un ziar că Olanda a avut în 2008 încasări de 1 miliard de Euro din impozit pe cannabis. Adică 1000 de milioane de Euro. Noi cât împrumutasem de la FMI?!? Da’ nouă nu ne trebuie, că-i imoral. Mă gândeam că ar trebui să fim și noi buni la ceva. Dacă zici Elveția te găndești la ceasuri, dacă zici Germania te gândești la mașini și la bere, dacă zici România te gândești la hoți… Ar trebui să găsim și noi un lucru la care să fim buni (altul decât furatul). Să se gândească lumea la ceva când zici Romania: poate să fie hârtie igienică. Sau pot să fie capace de WC. Sau orice, da’ să fim și noi buni la ceva. Să facem și noi un ban cinstit. De ce să nu fie cannabis? Nu avem câmpuri pe care să cultivăm? Nu avem baruri și cluburi sau farmacii unde să se vândă? Nu putem reglementa consumul? Nu putem impune niște limite?

Da’ noi nu vrem, că-i imoral. Sunt morale în schimb sărăcia și mizeria.

Nu zic că prostituția și drogurile sunt salvarea economiei Românești, spun doar că ar ajuta. Nu susțin consumul de narcotice ușoare și nici prostituția însă, sunt lucruri care se întâmplă și oricât am vrea să le mascăm nu o să reușim vreodată. Și atunci de ce să nu profităm? De ce să nu câștigăm din asta? De ce este așa de rău să avem și noi cartierul nostru de orice culoare ar fi el și să fie cunoscut în toată lumea? Și când un cap de obicei pătrat găsește în sfîrșit o idee decentă printr-un colț, îi sare o țară întreagă în cap că nu e bine dom’le. Aștept să văd atunci ce e bine.

Și pentru încheiere un banc care să concluzioneze:

Fiul viermișor către mama viermișor:

–          Mami, noi am putea să locuim într-un măr?

–          Da fiule, am putea.

–          Mami, da’ într-o pară sau o prună am putea să locuim?

–          Da fiule, am putea.

–          Mami, și atunci de ce locuim în căcatu’ ăsta?

–          Pentru că suntem patrioți fiule, și asta este țara noastră!

Comments
  1. l.john says:

    :)) super tare bancul… oricum daca s-ar muta romanii oriunde in lumea asta tot in cacat s-ar transforma si cel mai frumos ‘mar’.
    Ai dreptate, dar vezi tu ca sunt multi comunisti si daca nu-s comunisti is prea prosti si ipocriti sa vada ceea ce se intampla. sau nu-i intereseaza decat bunastarea lor.

Leave a Reply

