Mesaj pentru gajikamea…

Posted: August 31, 2009 by bullshit in Moduri de a-ti lua viata
Tags: , , ,

a285_1983

Draga, nu pot sa-ti spun ca esti o vaca! Tu si cobra sunteti aceiasi persoana! Calitatile tale de cerb nu inceteaza niciodata sa ma impresioneze! Ia vezi daca poti sa faci si tu fal fal ca o bufnita, ca va asemanati destul de mult….  Esti ca un cal…..sau mai degraba esti ca o camila…..eee oricum, bine ca esti un cocos ca mine si nu o gaina plouata… In ultima vreme, nu ai aratat decat ca esti intruchiparea perfecta a unui sarpe!

Iubita, textul asta este un pamflet si tebuie tratat ca atare. Te rog sa citesti tot inainte sa vii sa ma alergi cu facaletul prin casa. Stiu ca va fi greu, dar straduiestete.

Textul asta, este mai inaltator pentru o femeie decat o mie de trandafiri pusi la un loc si o tona de ciocolata. O sa spuneti ca sunt nebun si ca nu am avut tangenta cu o femeie in viata mea… dar va ofer traducerea:

Draga, nu pot sa-ti spun ca esti o vaca! – vaca in India e animal sfant, iubit de tot poporul, iar pe zi ce trece tu esti din ce in ce mai sfanta pentru mine si la fel de iubita precum o vaca in India!

Tu si cobra sunteti aceiasi persoana! – Sarpele este, conform mitologiei, semn de reînnoire, întinerire si nemurire.  Adica pentru mine o sa ramai la fel de tanara si frumoasa mereu, dragostea fata de tine se va reinoi pe zi ce trece in timp ce te descopar din ce in ce mai mult. În multe culturi este simbolul feminitatii. Singura parte feminina din lume pe care mi-o doresc  esti tu, cobra mea!

Calitatile tale de cerb nu inceteaza niciodata sa ma impresioneze! In mitologie cerbul era un animal magic ce era intotdeauna pregatit sa se sacrifice pentru binele altora. La fel te sacrifici si tu pentru binele  meu zi de zi!

Ia vezi daca poti sa faci si tu fal fal ca o bufnita, ca va asemanati destul de mult…. – bufnita este un simbol  al întelepciunii

Esti ca un cal….. – Calul este în multe mitologii calarit de catre zeul soare, Adica tu esti cea ce aduce lumina in viata mea! sau mai degraba esti ca o camila…..eee – Allah a creat camila din lutul pe care Azrail l-a adus pentru crearea lui Adam – daca nu esti langa mine, nu sunt intreg, reprezinti tot ce e mai bun in mine!

Bine ca esti ca un cocos ca si mine  si nu o gaina plouata… Allah a creat un cocos urias care avea picioarele în primul strat al cerurilor iar capul îi iesea prin al saptelea strat. Acest cocos începe sa cânte în fiecare noapte si cocosii de pe pamânt îl imitau amintind oamenilor ca e timpul pentru rugaciune. – tu ma tii pe linia de plutire. Eu sunt cu capul in nori si tu cu picioarele pe pamant.

In ultima vreme, nu ai aratat decat ca esti intruchiparea perfecta a unui sarpe! Sarpele, cum am mai spus este simbolul feminitatii . In ultima vreme mi-ai aratat ca esti femeia perfecta!

Cata profunzime….  cat adevar…  .. e clar ca am luato razna…

Daca mai scriu ceva zilele astea inseamna ca a citit tot prietena mea, daca nu, inseamna ca nu a avut rabdare si dupa prima parte a venit direct cu facaletul sa-mi remodeleze capul.

Doamne ajuta!

Comments
  1. andreea says:

    vai!!! in viata mea nu credeam ca o sa am parte de o asemenea declaratie>:D:D:D:D
    tre’ sa recunosc , ca in unele parti ai fost cam ironic si misogin(sa nu fiu nesim si sa spun ca in tot textul se simte:))) ).. sper ca ai avut grija de copii:| :-w

  2. andreea says:

    aaa ps: poza aia ii magnifica!! bv dragule:))))

Leave a Reply

