Siguranta si inredere!!

Posted: July 31, 2009 by bullshit in De pe plaiul mioritic
Tags: , ,

politist111111-mediafax-fot

Politistii din Romania exact asta imi inspira… siguranta si incredere!

Siguranta – ca nu sunt in stare sa faca nimic cum trebuie

Incredere – ca in 99% din cazuri o vor da in bara.

Mi-au demonstrat lucrurile astea de nenumarate ori. Am inceput sa vad ce se ascunde sub chipiul lor pe vremea cand eram in Ramnicu Sarat.

Dupa cum am spus si cu alte ocazii, ne stransesem o gasca  frumusica de rockofili in Ramnic, si de obicei ne adunam in parcul “9 luni” sa bem si sa … bem! Asta pentru ca pe vremea aia eram mai toti in liceu, iar bani sa o ardem prin baruri si bodegi nu erau. Astfel, faceam sfanta cheta, se mai trezea si unu care mai avea ceva bani in plus fata de restul, iar la lasatul serii incepeam sa ne torpilam eroic in frumosul parculet.

Din an in paste se mai trezea si cate unu sa aduca o chitara, si astfel aveam tot ce ne trebuia, plus  ca mai si  omoram de urechi locuitorii din preajma . Acestea fiind zise, e clar ca la un moment dat trebuia sa apara si gaborul zonei sa imparta amenzi. El era foarte altruist si nu vroia sa le pastreze pentru el pe toate asa ca ne dadea si noua:).

Norocul nostru era ca, astia nu prea stiau nici sa completeze un process verbal, si va exemplific:

–          Intr-o seara ca cea prezentata mai sus, vine Gaborul Nastrusnic si ne da amenda ca bem bere la pet in parc. Dupa schimbul politicos de replici “Sa nu va mai prind ca beti pe aici! Aveti noroc ca va dau minimul! si din partea noastra “ Bagati-ai amenda in cur, cap de creta! Dute si amendeaza tiganii, fututi mortii mattii!!!” ,  ne apucam sa citim minunatele amenzi. Cand m-am uitat mai bine pe a mea, mi s-au facut ochii cat cepele si m-a busit rasul! Cap de Creta scrisese ca noi am baut bere “Golden Brown”. (da, pe vremea aia beam toate cacaturile care semanau la gust cu berea). Astfel, am depus contestatie, explicand ca acea marca de bere nu exista, deci eu nu aveam cum sa o beau, si am scapat de amenda:)

Pentru ca m-a scapat de amenda, Cap de Creta, merita un Golden Braw!

–          Intr-o alta seara, aceiasi poveste. Cand ma uit pe process boul scrisese ca numele mamei mele este “Valecia”. Bineinteles,  iar am scapat de plata nesimtitei amenzi.

Alta  amenda luata, a fost de la adevaratele Capete de Creta (cei de la circulatie). Mergand pe trotuar linistit, vad in fata un maldar de nisip ce ocupa tot trotuarul. Mai si plouase si era acoperit cu noroi, asa ca am decis sa trec pe partea carosabila ca sa-mi pot continua drumul.

Cum am trecut de maldarul de nisip: “Nino nino nino! Va rog sa va deplasati la masina. ( ca ei nu puteau sa-si miste fundurile grase  ) Comisar Belescoiu, de la circulatie sunt. Domle’ de ce circulati pe carosabil? Nu stiti ca asta este pentru automobile? “ spuse Cap de Creta. Ii raspund politicos ca e un maldar de nisip pe trotuar si nu am pe unde sa trec!!!!!!. Bou’ baltii, pus pe facut targetul de amenzi imi spuse ca: “ Nu ma intereseaza domle’, nu ai voie pe carosabil! Iti dau amenda! “ . Normal ca l-am invitat politicos sa se dea jos si sa treaca el peste maldarul de nisip ud fara sa-si afunde piciorusul sau inteligent de gabor, pana la jumate in mal!!!  El a  continuat cu “Iti dau amenda !“ I-am explicat frumos ca nu semnez nimic, dar el scria acolo in continuare. Cand am primit procesul verbal, ma uit curios sa vad ce infractiune cu potential de holocaust  comisesem, de ma freca asta atat. Tipic pentru un Cap de Creta, scrisese citet pe procesul verbal: Cutarescu (adica eu) “este sanctionat in baza legii bla bla bla, pentru savarsirea infractiunii de a circula pe si partea carosabila.” Iara-si m-a busit rasul si i-am returnat procesul verbal,(daca era dupa’ mine, il faceam gorneta cu ac si il infigeam prin nas direct in vidul dintre urechi, dar nu sunt superman). I-am spus ca ii trebuie cateva lectii de gramatica si am plecat mai departe. Nici nu a mai venit dupa mine, si nici amenda nu mi-a ajuns vreo data acasa.

Noroc cu astia ca mai scapam de amenzi ca altfel imbogateam statul.  Am mai prins si deia mai cu cap care stiau sa scrie, dar aia de obicei nu ne dadeau amenzi ci ne trimiteau prin alte parti sa stam mai ascunsi cand bem.

See ya!

Comments
  1. l.john says:

    cate din ce ai povestit aici ti sau intamplat tie?

Leave a Reply

