Ramniceni de-ai mei care……Canta!!!!!!!!!!!!!!

Posted: July 30, 2009 by bullshit in 1

Erau niste vremuri demult apuse, din tineretile mele, (adica cand aveam 16 ani, ca acum am 21) cand ma strangeam cu baietii in faimosul parc “9 luni” din Rm Sarat si faceam tot felul de tampenii.

Eram toti rockofili si mai toti visam sa ne facem trupe. Printre numele propuse erau: Bucilargia(asta era trupa lu Zarionu’), Matele Sufocate, Visceral Imputification, si alte chestii de genu. Se pare ca dintre noi a iesit unu mai talentat asa si si-a facut trupa, si anume Paulica. Trupa sa se cheama Atron (nu stiu ce inseamna dar va spune el daca va intereseaza :))

Deja au fost ei la niste festivale si alte alea, daca va place Atron ii mai gasiti si aici: www.myband.ro/atron

See ya!

Comments
  1. Paul says:

    Salutare, Paul aici. Multumesc mult pentru postare te astept oricand la un concert de al meu. Si pe tine si pe toti ramnicenii mei “betivani ratati” cum spuneam noi 😛

  2. l.john says:

    taci ma ca are dreptate!

  3. toffee says:

    offf…..ce vremuri frumoase 8->. iar de Paul ce sa zic:D, felicitari si la mai multe concerte:D:*

Leave a Reply

