Povestiri din Dacia sau “Furia Albastra” II

Posted: July 23, 2009 by bullshit in Moduri de a-ti lua viata
Tags: , ,

De la Ordinul lui Nicolaeus Atotus  Stiutoris Ceausescus de a se construi uzina  si pana la iesirea primului model de sinucidere pe roti numit Dacia 1300, nu a mai durat mult.

Cum era si normal datorita dotarilor, fiabilitatii, confortului extraordinar si senzatiei minunate ce ti-o oferea un asemenea automobil cand il conduceai, s-a vandut ca painea calda. ( e pe dreq!… altceva nu se gasea si dupa ce ca era vai de capu ei, trebuia sa astepti cu anii sa-ti apara masina comandata, asta dupa ce-ti luai pulane pe spate de la aghiotantii lui Ceausescus in timp ce incercai sa explici de unde ai bani de Dacia).

Bineinteles ca Dacia a devenit un renume de-a lungul anilor, numarul masinilor (si lesurilor cauzate de ele) au crescut, economia a prosperat datorita service-urilor specializate, (Nea’ Ghita !!!mi-a crapat Dacia..ajutor !!! Nea’ Ghita: Vino tati cu ea la garaj dupa-masa, dam doua ciocane, un punct de sudura legat cu sarma si merge da-o dreq’!!). Ce sa mai, masina perfecta!! Cum sa nu vrei asa ceva?

Normal ca de-a lungul anilor masina a fost perfectionata continuu:

Nicolaeus Atotus  Stiutorus Ceausescus: Sa vina la mine inginerii Dacia!

…si au venit…

Nicolaeus Atotus  Stiutorus Ceausescus: Vreau sa perfectionati masina – sa micsorati consumul, sa upgradati aspectul (da, Ceausescu stia engleza!!! ), sa mariti siguranta soferilor.  La munca!!!

Bai sunt un geniu!!!!  – isi spuse Nicolaeus. O sa fie multumit poporul, si o sa am si muncitori iar in uzinele si in fabricile tarii daca fac astia masina mai sigura, ca din cauza la ultimul model era sa nu mai am clasa muncitoare.  Poate acum reusesc sa fac si o cladire marisoara cum au americanii aia… daca tot am oameni ,de ce nu.. ?Daaa cladirea sa se vada de pe luna asa de mare sa fie!!! In ea voi creste fiii poporului pe care ii trimit la killarit americani! Mama Rusia o sa fie mandra de mine!!!!

Si Atotus Stiutoris pleca fericit si cu lacrimi de bucurie in ochi sa kilareasca in beciuri profesori universitari pentru distractie si pentru transformarea Elenei Paranoicus Inteligentus in Doctor in chimie.

Stransi la o vodka inginerii au inceput sa se gandeasca cum se poate modifica bijuteria tarii:

Inginer 1: -Frate, stiu… punem … mai multe faruri sa vada astia si noaptea!!!

Inginer 2: – Merge merge, asa nu mai defrisieaza astia copacii…. Io zic sa-i punem si stopuri in spate sa se vada astia unii pe altii…. Am auzit ca in alte tari asa se poarta!

Inginer 3:- Genial!!! Gata.  Am terminat ! Stai ba…. Am auzit eu de o chestie care se cheama “centura de siguranta” , te leaga de scaun si daca intri in ceva nu mai zbori prin parbriz, ci ramai in masina spanzurat de ea.  Asa nu tre sa mai adune astia creieri de pe sosea…

Ceilalti ingineri in cor: – Se aproba!!!

Au luat modelul vechi, au modificat la el zi de vara pana-n seara facand febra musculara, si au mers cu el pentru aprobare la Ceausescus.

Inginerii:  – Atotus Stiutoris ! – ti-am adus noul model de DACIA!

Nicolaeus Atotus  Stiutoris Ceausescus: Mars de aici ! Ma pis pe caruta voastra! Faceti ce vreti, ma doare in azvarlitoru de basini!!! Tre sa construiesc CASA POPORULUI bah!!!! – da’ tre sa fie atat de mare incat sa incapa tot poporul in ea!!! Mare… daaa ! Muhahahahhah!

Si dupa ce-si luara palmele de rigoare in cap de la aghiotantii Lui Nicolaeus inginerii au plecat si au dat drumu la productia noului model Dacia. Dar Dacia cum? Dacia 1310 – are ea 10 chestii in plus nu?

Astfel a aparut ‘’Furia Albastra” (bine asta-i rosie)mancatoare de sosele:

dacia-1310

Bine inteles ca pana in ziua de azi au mai aparut cateva modele noi, cele prezentate mai sus dupa ce au fost modificate la infinit (si inutil) au iesit din productie, pentru ca romanul a descoperit dupa  decesul lui Nicolaeus Atotus  Stiutoris Ceausescus  ca exista si masini adevarate. Asa a aparut si sloganul: Dacia – daca ai cap, ia-ti alta!

Eu fiind mai nostalgic, vreau sa vad cum traiau automobilistii pe vremea lui 1310(e pe dreq!!, nu am io bani de masini straine bune si m-am gandit  si ca am trait destul ). Asa ca, voi merge zilele acestea pentru a-mi viziona viitorul instrument de rupt ase. Oops! Vroiam sa spun masina! Din 88 si verde!

Deci daca vedeti dacii verzi pe strada ori sunteti sparti in cap ori sunt eu la volan, caz in care, sus in copaci daca tineti la viata! (desi nici acolo nu cred ca sunteti in siguranta!)

Comments
  1. ne-am prost says:

    sa mi`o arati sa stiu cui ii tai cabluril de la frana…. a pula mea am uitat ca aveti frane ca fred flinstone…

    p.s. vezi ca ai scris gresit numele : ne-am …. bou dislexic

  2. Lupinus says:

    Grozav post :)). Nu imi pare rau ca l-am citit. Continua ca merita :D.

Leave a Reply

